Suriname! - Reisverslagen van Lisette Jansen - WaarBenJij.nu Suriname! - Reisverslagen van Lisette Jansen - WaarBenJij.nu

Suriname!

Voor mijn minor Jeugdzorg & Hulpverlening ga ik onderzoek doen in Suriname. Het onderzoek waar ik aan meewerk heet De wet, en onderzoekt het sociale zekerheidsstelsel, wat in 2014 is ingevoerd. Er wordt gekeken naar de wet Opvanginstellingen en hoe deze is geïmplementeerd in de zorg bij de doelgroepen kind en jeugd, gehandicaptenzorg en ouderenzorg. Daarnaast ben ik er natuurlijk ook om het prachtige land te ontdekken!

Dit blog schrijf ik in opdracht van de Hva, om hen een beeld te geven van het onderzoek en het leven hier. Dit is ook wat er in het blog terug te lezen zal zijn.

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2016

So long, farewell!

29 December 2015

Tropical holidays

10 December 2015

Sinterwat?

02 December 2015

Jungle fever

18 November 2015

Aldoende leert men
Lisette

Actief sinds 17 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8885

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2015 - 18 Januari 2016

Suriname!

Landen bezocht: